۱۳۹۱ مرداد ۱۶, دوشنبه

موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ - دستور غذا با تصاویر است.

خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
سلام
امروز در تازه ها Nikolya من قصد دارم به شما نشان دهد چگونه می توانم پخته موس خرچنگ. و آن پخت و پز من در مورد شب در زمان به دلیل خرچنگ پخته شده باید به خوبی خنک شود.




در اینجا من یک خرچنگ دریایی اقیانوس آرام!
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
چه خوشگله. وزن خرچنگ در حدود 600 گرم بود.
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
حذف خرچنگ را در آب جوش نمک سود شده، و آن را بلافاصله شروع به سرخ شدن:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
و سپس 5-7 دقیقه بعد از من آن را کشیده در صفحه:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
این واقعا بزرگ است، نه؟
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
اما نه گوشت خرچنگ بسیار بسیار تمیز آمد پس از من آن را قطع:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
حداکثر 100-150 گرم گمان می کنم:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
در ضمن، من نیاز به تهیه چاشنی. من را یک پیاز:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
و تمیز و ماهی خرد شده - 500 گرم است. من تا به حال pelengas که من به اضافه کردن نمک، فلفل و کمی ادویه:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
که مواد من دارم مخلوط کردن:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
و پس از آن جداگانه رفته بلغاری فلفل قرمز - 1 نام قطعه:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
سپس من نورد از پوششهای پلاستیکی معمولی، آن را بر روی اولین لایه فلفل قرمز می گسترانیم، سپس یک لایه ماهی چرخ شده:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
و سپس من در بالا از قطعه خرچنگ:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
و دوباره من گذاشته لایه از فلفل قرمز:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
نویسنده رول خوشمزه اینجا هستید:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
پس از آن، من حذف این رول را در آب جوش و به مدت 5-7 دقیقه طبخ:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
و در حال حاضر اصلی راز! آیا شما به یاد داشته باشید وقتی که من گفتم که تهیه این غذا به من در مورد یک روز انجام گرفت؟ واقعیت این است که رول ها باید به خوبی خنک. البته، شما می توانید آنها را در یخچال قرار دهید، اما موس می توانید مناقصه و دشوار است. من سمت چپ رول تا صبح روز بعد در یک مکان سرد سرد. و سپس شروع به ساختن بشقاب:
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس
در اینجا آنچه در پایان اتفاق افتاده است. بن Appetit!
خرچنگ. موس خرچنگ. چگونه به طبخ خرچنگ دستور غذا با عکس

منابع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر