۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای یک کیک عروسی با عکس

کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
سلام
امروز در تازه ها Nikolya من می خواهم به شما نشان دهد من چگونه بود انجام یکی از کیک عروسی. امروز آن را به یک کیک با گل ها و پروانه قرار بود. بنابراین من تصمیم گرفتم که آنها را از خمیر شکر را.
در مرحله اول در برداشت از لایه آینده 1 برای کیک عروسی من سوراخ را برای ردیف دوم به آن را محکم نگه ساخته شده:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
سپس تمام لبه های برش:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
و سپس اتصال دو ردیف برای کیک آینده برای عروسی با گل:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
در حال حاضر، از خمیر شکر نقاشی شده به رنگ سبز قطع روبان از جمله:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
و این پروانه ها:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
و حالا شروع به تزئین کیک عروسی با نوار از جمله:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
در همان زمان دریچه دادن به تخیل و خلاقیت پروانه چسب))
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
3 روز قبل از شروع به ایجاد چنین گل قند. در این مرحله، آنها خشک شده و آماده، بنابراین می تواند یک کیک عروسی با گل از رب قند تزئین:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
به طور جداگانه، من اضافه کردن برگها، همچنین به از رب قند ساخته شده:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
سپس من ماسک اتصال بین ردیف ها با استفاده از شکلات سفید:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
از آنجا که رب قند بسیار پلاستیکی است، من می تواند بافت را به یک قسمت خاص از کیک)) اضافه کنید:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
در نهایت من این کیک عروسی با گل ها و پروانه ها:
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
کیک عروسی گل ها و پروانه ها. دستور غذا برای کیک عروسی با عکس
موفق باشید و ببینید شما!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر